Aby zwrócić, naprawić lub wymienić zakupione urządzenie, należy postępować według poniższej instrukcji:
Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, informując go o chęci zwrotu lub wymiany urządzenia. Możesz również skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta refurbed, a my przekażemy Twoją wiadomość właściwemu sprzedawcy.
Od sprzedawcy otrzymasz drogą elektroniczną bezpłatną etykietę zwrotną. Umożliwia ona bezpłatne odesłanie urządzenia sprzedawcy. Twoje urządzenie musi zostać wysłane do sprzedawcy w przeciągu maksymalnie 14 dni, licząc od dnia, w którym otrzymasz od sprzedawcy etykietę zwrotną.
Przed odesłaniem urządzenia utwórz kopię zapasową swoich danych zapisanych na urządzeniu, przywróć ustawienia fabryczne sprzętu, a w przypadku produktów Apple wyloguj się z usługi iCloud.
Wydrukuj etykietę zwrotną.
Zapakuj artykuł w sposób poprawny i zapewniający bezpieczeństwo sprzętu. Jeśli stan oryginalnego opakowanie na to nie pozwala, użyj trwałego, wytrzymałego i profesjonalnego opakowania do transportu( np. karton z odpowiednią ilością materiału wypełniającego - np. folia bąbelkowa; koperta bąbelkowa nie zalicza się do trwałych opakowań).
Zanieś paczkę wraz z etykietą zwrotną do odpowiedniej firmy kurierskiej. Nazwę firmy kurierskiej znajdziesz na etykiecie zwrotnej.
Nadaj przesyłkę na koszt sprzedawcy w firmie kurierskiej.
Na wszelki wypadek zanotuj numer przesyłki, aby móc ją śledzić online.
UWAGA: Przesyłka zwrotna jest bezpłatna tylko z etykietą zwrotną od sprzedawcy!
Urządzenie zostaje dostarczone spzedawcy.
W przypadku zwrotu sprzedawca przeprowadza oględziny serwisowe nadesłanego sprzętu. Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, zostanie zwrócona równowartość ceny zakupionego towaru. Zwrot środków może nastąpić najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu, w którym klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. (Konieczny jest zwrot urządzenia.)
W przypadku wymiany sprzedawca przeprowadza oględziny serwisowe nadesłanego sprzętu, oceniając możliwość jego naprawy lub sprawdzając dostępność produktu zamiennego. W zależności od usterki naprawa może potrwać od 2 do 7 dni roboczych. W sytuacji, gdy naprawa urządzenia lub wymiana na nowy nie są możliwe, zostaje zwrócona równowartość ceny urządzenia.
UWAGA: Zwrot pieniędzy lub wysyłka urządzenia zamiennego mogą nastąpić dopiero po otrzymaniu przez sprzedawcę dotychczasowego/uszkodzonego urządzenia! Sprzedawca musi bowiem skontrolować, czy nadesłane urządzenie to rzeczywiście zakupiony wcześniej produkt.
Po zakończeniu oględzin lub naprawy sprzedawca niewzłocznie odsyła Ci produkt.
Erstmalig zum Newsletter anmelden, 10 € sparen!
Verpasse kein Angebot mehr.
Informationen über die Verwendung personenbezogener Daten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Confirm sign-up
Klicke auf den Link in unserer Bestätigungs-Mail, um deinen Gutschein zu erhalten. Er gilt ab einem Einkauf von 200 €.