Zwrot i wymiana produktu

Aby zwrócić, naprawić lub wymienić zakupione urządzenie, należy postępować według poniższej instrukcji:

  1. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, informując go o chęci zwrotu lub wymiany urządzenia. Możesz również skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta refurbed, a my przekażemy Twoją wiadomość właściwemu sprzedawcy.

  2. Od sprzedawcy otrzymasz drogą elektroniczną bezpłatną etykietę zwrotną. Umożliwia ona bezpłatne odesłanie urządzenia sprzedawcy. Twoje urządzenie musi zostać wysłane do sprzedawcy w przeciągu maksymalnie 14 dni, licząc od dnia, w którym otrzymasz od sprzedawcy etykietę zwrotną.

    1. Przed odesłaniem urządzenia utwórz kopię zapasową swoich danych zapisanych na urządzeniu, przywróć ustawienia fabryczne sprzętu, a w przypadku produktów Apple wyloguj się z usługi iCloud.

    2. Wydrukuj etykietę zwrotną.

    3. Zapakuj artykuł w sposób poprawny i zapewniający bezpieczeństwo sprzętu. Jeśli stan oryginalnego opakowanie na to nie pozwala, użyj trwałego, wytrzymałego i profesjonalnego opakowania do transportu( np. karton z odpowiednią ilością materiału wypełniającego - np. folia bąbelkowa; koperta bąbelkowa nie zalicza się do trwałych opakowań).

    4. Zanieś paczkę wraz z etykietą zwrotną do odpowiedniej firmy kurierskiej. Nazwę firmy kurierskiej znajdziesz na etykiecie zwrotnej.

    5. Nadaj przesyłkę na koszt sprzedawcy w firmie kurierskiej.

    6. Na wszelki wypadek zanotuj numer przesyłki, aby móc ją śledzić online.

    UWAGA: Przesyłka zwrotna jest bezpłatna tylko z etykietą zwrotną od sprzedawcy!

  3. Urządzenie zostaje dostarczone spzedawcy.

    1. W przypadku zwrotu sprzedawca przeprowadza oględziny serwisowe nadesłanego sprzętu. Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, zostanie zwrócona równowartość ceny zakupionego towaru. Zwrot środków może nastąpić najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu, w którym klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. (Konieczny jest zwrot urządzenia.)

    2. W przypadku wymiany sprzedawca przeprowadza oględziny serwisowe nadesłanego sprzętu, oceniając możliwość jego naprawy lub sprawdzając dostępność produktu zamiennego. W zależności od usterki naprawa może potrwać od 2 do 7 dni roboczych. W sytuacji, gdy naprawa urządzenia lub wymiana na nowy nie są możliwe, zostaje zwrócona równowartość ceny urządzenia.

    UWAGA: Zwrot pieniędzy lub wysyłka urządzenia zamiennego mogą nastąpić dopiero po otrzymaniu przez sprzedawcę dotychczasowego/uszkodzonego urządzenia! Sprzedawca musi bowiem skontrolować, czy nadesłane urządzenie to rzeczywiście zakupiony wcześniej produkt.

  4. Po zakończeniu oględzin lub naprawy sprzedawca niewzłocznie odsyła Ci produkt.

Nasze Top Produkty

Erstmalig zum Newsletter anmelden, 10 € sparen!

Verpasse kein Angebot mehr.

Informationen über die Verwendung personenbezogener Daten findest du in unserer Datenschutzerklärung.